UFMÄSSA

Yo!
Idag har jag kört bil, långt. Jag körde till och från Strängnäs. Jag, Malin, Ena, Isabella och Almira tog bilen och körde till UFmässan i Strängnäs :) asnice var det. Pumpade hög musik och hade det allmänt trevligt. Vi böhöver ju inte nämna att vi inte hittade och åkte vilse ;) haha

Det var asmycket folk på mässan och vi sprang runt och snodde godis och bakelser av alla stånd :) haha är det gratis måste man ju passa på ;) Calle var där med sitt UF men han var Lazy och gick bara runt med sin gitarr och pratade med människor han kände :P
Linus var också där! Hans UF var tydligen typ nummer 7 i Svergie, eller 7:a i Sörmland. Jag minns inte! men han vra duktig, han gick runt med en söt medalj ;) haha

Jag räknade nyss matte med min pappa. Han är smart, det är inte jag! :)

Mina fingrar orkar inte mer! haha jag sitter och nöter Tears Don´t Fall med Bullet for my Valentine för jag måste lära mig den någorlunda tills på söndag men det går pissigt måste jag säga! Den är assvår =( det är inte roligt!

Men aja.. jag hade egentligen ingenting att skriva här men jag gjorde det för Emil och Agnes skull! Puss på er

/Matilda

Kommentarer
Postat av: Snygg-Emil

Du kan ju inte säga att du bloggade för min skull... du gör ju aldrig något för mig:(

Det va säkert bara för Agnes skull...

2010-03-18 @ 21:21:16
Postat av: Matilda

men sötnos då! jag gör visst det för din skull! vart har du fått det där ifrån ;) hehe puss älskling <3

2010-03-19 @ 20:03:25
Postat av: Agnes

Haha, tack för att du bloggar :D

2010-03-20 @ 12:40:52
URL: http://meefkids.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0